środa, 20 kwietnia 2016

Książka True Love w polskim wydaniu

Książka biograficzna Jennifer Lopez "True Love" doczekała się polskiego wydania. Premiera książki "Prawdziwa miłość" została zaplanowana na 18 maja. W przedsprzedaży w promocyjnej cenie można zamówić na Świat KsiążkiHit Salonik oraz w Empiku.

 
To opowieść o miłości.
 Zaczęło się od jej utraty. Czułam, jakby mój świat nagle się rozsypał. Potem była podróż, która mnie odmieniła. Podczas przygotowań do światowej trasy koncertowej – pierwszej w mojej karierze – musiałam stawić czoła dużym wyzwaniom i pokonać paraliżujący lęk, lecz dzięki moim niezwykłym dzieciom wyszłam z tego silniejsza niż kiedykolwiek. To historia o tym, jak odkryłam najprawdziwszą ze wszystkich miłości.

 Jennifer Lopez jest nagradzaną aktorką, piosenkarką, tancerką, bizneswoman, projektantką mody, producentką filmową, filantropką, a teraz także autorką książki. Zdobyła status światowej ikony i ugruntowała swoją pozycję w branży filmowej i muzycznej. Sprzedaż jej płyt przekroczyła 70 milionów egzemplarzy, zaś łączny dochód z filmów – ponad dwa miliony dolarów. Magazyn „Forbes” ogłosił ją najpotężniejszą celebrytką na świecie, a „People” wybrał najpiękniejszą kobietą świata. Lopez jest jedną z najbardziej wpływowych artystek i wykonawczyń w historii oraz dumną mamą Maksa i Emme.

8 komentarzy:

  1. Fajnie,że pojawi się ta książka w Polsce.
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo może sobie kupię,muszę się zastanowić bo z chęcią bym przeczytała :-).

    http://spicetki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałabym ;)

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ten wpis,jak go przeczytałam to niemalże zaczęłam krzyczeć...Super,już zamówiłam przed premierą w empiku i trzeba tylko czekać na przesyłkę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa na rozdaniu nagród Fryderyki 2016-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. http://sin-nancy.blog.pl/22 kwietnia 2016 12:36

    Zapowiada się ciekawa książka, J.Lo. mimo młodego wieku ma bogaty życiorys i na pewno sporo anegdotek i ciekawostek do przekazania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się bardzo okładka książki :)

    NN na http://nieigrajzaniolem-may-willy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorąc pod uwagę to, że ona osobiście maczała w pisaniu tego palce napewno wyszedł kompletny, nierozumny bełkot.

    OdpowiedzUsuń