wtorek, 24 listopada 2015

Występ na American Music Awards 2015

W poprzedniej notatce nie dałam video z występu Jennifer na gali American Music Awards 2015. Teraz postanowiłam nadrobić zaległość. 
 Przypominam, że to JLo była główną prowadzącą gali i to ona otworzyła show. Najpierw zaśpiewała krótki fragmentu swojej starszej piosenki "Waiting fot Tonight". A następnie za tańczyła na scenie
medley do największych hitów tego roku takich jak "Bad Blood" Taylor Swift, "7/11" Beyonce, "Uptown Funk" Bruno Marsa, "Anaconda" Nicki Minaj, "Bitch Better Have My Money" Rihanny czy "Thinking Out Loud" Eda Sheeran.

7 komentarzy:

  1. Jennifer fantastycznie otworzyła galę. Nawet nie miałam pojęcia że ona tak świetnie tańczy.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze rewelacyjna.Uwielbiam "Waiting for tonight",ale ta wersja podoba mi się jeszcze bardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się występ Jennifer :)
    NN na http://nieigrajzaniolem-may-willy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kostium świetny, inne kreacje które miała podczas gali również przepiękne, zwłaszcza podobała mi się ta długa czarna nieco prześwitująca sukienka :) Podobno Nicki Minaj nie była zadowolona z użycia jej piosenki przez J.Lo., ale nie wiem właściwie dlaczego, była zazdrosna, że J.Lo. ma lepszy tyłek od niej? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny występ jlo ;-)
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Występ JLo mogę oglądać na okrągło.Jest świetny :)
    PS: Pierwsza zapowiedź Grease: Live z udziałem Vanessy- więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń