środa, 23 września 2015

W Chateau Nightclub

JLo na iHeartRadio Music Festival ogłosiła, że jej 2 letnie koncerty w Las Vegas, które się rozpoczną w styczniu przyszłego roku będą nosić tytuł "All I Have". Również zaprezentowano plakaty promujące występy.

Po swoim występie na festiwalu gwiazda udała się do Chateau Nightclub w Las Vegas, w który będzie dawała swoje koncerty. DJ w klupie zaprezentował nową piosenkę JLO o tytule "Nobody’s Breaking Me Down", która nigdy nie była opublikowana. Jeden z fanów w klupie nagrał filmik z utworem i dał do internetu.

8 komentarzy:

  1. Kto jej zrobił krzywdę w fryzurę :(. Poza tym cała reszta ładnie. Plakat fajny.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Plakat fajny,choć mało przypomina J.Lo a tak grzywka nie bardzo mi się podoba,mam nadzieje że nie będzie na stałe.

    Zapraszam do mnie

    http://spicetki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się plakat a białym stroju prezentuje się fantastycznie.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka fajna.Podoba mi się plakat promujący występy :)
    NN na nieigrajzaniolem-may-willy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te plakaty :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Jennifer wyglądała :)
    PS: Vanessa na zakupach w Planet Blue-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Plakaty super
    PS: Zdjęcia zza kulis sesji zdjęciowej na płytę+okładka Glamour z Ewą-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń