czwartek, 5 marca 2015

Jennifer gościła w Radio Disney

Ostatnio Jennifer gościła w Radio Disney, gdzie opowiedziała o piosence "Feel the Light" i bajce "Dom" oraz nieco o postaci Lucy Tucci,, której użyczyła głosu.
"Ona i jej mała córeczka zostają rozdzielone. To było dla mnie silne przeżycie, jakbym nagle ja i moja córka zostały rozdzielone. W tym filmie moja postać jest bardzo emocjonalna, każda scena z moją postacią jest naładowana emocjami. Każda inna postać po prostu pojawia się i sprawia, że jest śmiesznie. A ja przychodzę tam, żeby płakać!"
JLo powiedziała również ze największą radość dają jej siedmioletnie bliźniaki Max i Emmie.
 "Zdałam sobie sprawę, że jeśli chodzi o miłość, one nie muszą odwzajemniać twoich uczuć. Największą radość sprawia mi to, że ja mogę dać im tyle miłości. Wiem, że one również mnie kochają. Ale zdałam sobie sprawę z tego, że zawsze nie mogę się doczekać, żeby być z nimi, żeby móc okazać im tę miłość. Dawanie jest wspaniałym uczuciem. A spędzanie czasu z moimi dziećmi jest największą radością w moim życiu."
Zdradziła ze po zakończeniu programu "American Idol" pojawi się na planie nowego serialu kryminalnego stacji NBC "Shades Of Blue", którego jest też producentką.
Obecnie JLo kręci nowy teledysk do piosenki "Feel the Light". Trzema zdjęciami z planu pochwaliła się na swoim Instagramie.

 

5 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego teledysku, bo piosenka bardzo mi się podoba.

    nowy post
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad :)
    Nie wiem czy wiesz, ale JLO została nominowana do MTV Movie Awards 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk ciekawie sie zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  4. JLO ciekawię opowiedziała o swej postaci.nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że dzieci są dla niej najważniejsze. Czekam na klip.
    NN http://selena-poland.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń