czwartek, 11 grudnia 2014

"Powiedz tak" na Polsacie


Serdecznie zapraszam obejrzenia dziś w telewizji Polsat o godz. 20:05 komedii romantycznej z JLO zatytułowanej ,,Powiedz tak".


Opis filmu:
Mary Fiore (Jennifer Lopez) jest specjalistką od organizowania ślubów i wesel. Sama jednak żyje samotnie, wciąż szuka tego jedynego. Pewnego dnia o mało nie wpada pod samochód. Tragedii zapobiega przystojny doktor Steve Edison (Matthew McConaughey). Oboje zakochują się w sobie, wydaje się, że nic nie stoi na przeszkodzie do szczęścia, kiedy Mary odkrywa, że panem młodym na kolejnym weselu, które organizuje jest... Steve.

7 komentarzy:

  1. Oglądałam już ten film jest bardzo fajny:D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem ten film juz pare razy ale może się skuszę obejrzenia jeszcze raz.

    Nowy post oraz wygląd na Bad-Strefa-Dody

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam. Fantastyczny JLO jak zawsze świetnie zagrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam z 5 razy. Bardzo przyjemny film.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film.Świetny :)
    PS:Życzenia od Ewy oraz wywiad z Ewą-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Film był świetny
    PS:Vanessa podczas prób do spektaklu ''Gigi''
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń