piątek, 22 sierpnia 2014

W listopadzie książka "True Love"

Piosenkarka i aktorka Jennifer Lopez wyda w listopadzie książka. Książka zatytułowana jest „True Love” i ma pojawi się w sklepach 4 listopada, a nie jak było w planach 28 października.

 „True Love” ma być autobiografią JLO i ma się skupiać się będzie przede wszystkim na ostatnich latach życia i kariery Amerykanki, kiedy np. musiała łączyć pracę z macierzyństwem oraz nie tylko te dobre i pełne sukcesów chwile, ale także te, które boleśnie dotknęły Jennifer. Dodatkowo w nie znajdziemy niepublikowane nigdy wcześniej zdjęcia.

10 komentarzy:

  1. Z przyjemnością bym przeczytała książkę gdyby była dostępna u nas. Okładka rewelacyjna.

    U mnie demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okładka.Mam nadzieję,że książka pojawi się w Polsce.
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka a okładka śliczna :D
    katyperrypolska.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka to wielka gratka dla fanów
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratka dla fanów JLO. Napewno będzie ciekawa :) już sama okładka zachwyca...^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Okłada bardzo mi się podoba ;)
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna okładka. Ja jednak nie przepadam za takimi książkami...
    Pozdrawiam.

    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam, że wydaje swoją autobiografię :) może być ciekawa.

    nowy post
    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta książka musi być ciekawa. Może kupię. ;)

    NN: meganandlizpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń